Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 14, 2016

Σπάνιο βίντεο απεικονίζει τον Φρόιντ να αυτοπαρουσιάζεται (Video)

"Ξεκίνησα την επαγγελματική μου δράση ως νευρολόγος, προσπαθώντας να ανακουφίσω νευρωτικούς ασθενείς. Υπό την επιρροή ενός παλιού μου φίλου και με δικές μου προσπάθειες, ανακάλυψα μερικά καινούρια γεγονότα για το ασυνείδητο και την ψυχική ζωή, για τον ρόλο των ενστικτωδών παρορμήσεων κτλ.
Μέσα από αυτές τις ανακαλύψεις αναπτύχθηκε μία νέα επιστήμη, η ψυχανάλυση ,ένα κομμάτι της ψυχολογίας, ως μία νέα μέθοδος θεραπείας της νεύρωσης .
Έπρεπε να πληρώσω ακριβά για αυτήν την καλή μου τύχη. Οι άνθρωποι δεν πίστεψαν στα συμπεράσματα μου και πέρασαν τις θεωρίες μου για ανοησίες. Η αντίσταση στη θεωρία μου ήταν σκληρή και αδυσώπητη.
Στο τέλος κατάφερα να αποκτήσω μαθητές και να δημιουργήσω μία Διεθνή Ψυχαναλυτική Εταιρεία.
Αλλά ο αγώνας δεν έχει τελειώσει ακόμη ...
Το όνομά μου είναι Ζίγκμουντ Φρόιντ .''

Απόδοση στα ελληνικά : Γιώργος Σκανδάλης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Άνοιξε ο ασκός του Αιόλου στη Μέση Ανατολή: Όλες οι εξελίξεις LIVE

  Ισραηλινό πλήγμα στο Ιράν, σε αναβρασμό η Μέση Ανατολή Israel struck Iran and there was pre-notification to the US from Tel Aviv, says Reu...