Δευτέρα, Δεκεμβρίου 29, 2014

Δεν ήμουν της ζωής μου εγώ ιδιοκτήτης


-Πολλάκις αποθανών ώδε δ'ουδέποτε.
-Ες ουρανίας ατραπούς ψυχή παπταίνει σώμ'αποδυσαμένη.
**********************
-Ουκ έσχον το ζην ίδιον χρησάμενος δε τω χρήσαντι χρόνω ανταπέδωκα πάλιν.
 Δεν ήμουν της ζωής μου εγώ ιδιοκτήτης΄ χρήστης της ήμουν και την επέστρεψα
στον δανειστή της Χρόνο.
**********************
-Ουκ ήμην,γέναμην.Ουκ ειμί και ου μέλει μοι.
-Τα δε πολλά και όλβια πάντα λέλειπται.
-Λίθοι δ'ολίγοι τε φίλοι τε τοις φθιμένοις.
-Τουτ'εστίν αγρός,οικία,κήπος,τάφος.
-Τις τίνι ταύτα λέγεις;
-Τέλος.

Σκόρπιοι στίχοι από την Παλατινή Ανθολογία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...