Κυριακή, Δεκεμβρίου 22, 2013

Μεγάλοι σύγχρονοι συγγραφείς:Λουίς Σεπούβελδα


" Να λοιπόν που κι εγώ, σήμερα, αποχωρίζομαι αυτές τις σημειώσεις, που με συντρόφεψαν για πολύ καιρό, που ήταν πάντα μαζί μου, για να μου θυμίζουν ότι δεν έχω σχεδόν κανένα δικαίωμα να αισθάνομαι μόνος, να περνάω κατάθλιψη, ή να χω τη σημαία μεσίστια. Τις τιτλοφόρησα PATAGONIA EXPRESS, ως φόρο τιμής σ ένα σιδηρόδρομο που δεν υπάρχει πια, γιατί, στις μέρες μας, η ποίηση δε φέρνει πια λεφτά, αν και ο σιδηρόδρομος αυτός εξακολουθεί να ταξιδεύει στη μνήμη των ανδρών και των γυναικών της Παταγονίας. Σας προσκαλώ να με συνοδέψετε σ ένα ταξίδι χωρίς συγκεκριμένο προορισμό, μαζί με κάποιους εκπληκτικούς ανθρώπους, όπως είναι όλοι αυτοί που αναφέρονται εδώ μέσα με τα ονόματά τους, κι από τους οποίους έχω μάθει -κι εξακολουθώ να μαθαίνω- πάρα πολλά. "

Από τον πρόλογο του συγγραφέα

Λουίς Σεπούλβεδα - BiblioNet

Διαβάστε το βιβλίο σε digital μορφή:

*Λουίς Σεπούβελδα: Παταγωνία Εξπρές ( Patagonia Express Luis Sepulveda) - Scribd

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...