Δευτέρα, Ιουνίου 03, 2013

ΕΛΛΗΝΟΜΕΤΡΗΣ ΘΑ ΓΙΝΩ



ΕΛΛΗΝΟΜΕΤΡΗΣ ΘΑ ΓΙΝΩ

Ελληνομέτρης με  καμάρι  θα γινώ ,
Ελλάς, με τα καντάρια  εσένα θα  δοξάζω,
προγόνους θεϊκούς θα  προσκυνώ,
Μαβίλη, Ζαλοκώστα  θα διαβάζω.

Μεζούρα  κρατώ στο χέρι μου   εθνική,
κουστούμια θα ράβω για   τους πάντες,
βοηθοί μου τ΄αδέρφια από τη Χρυσαυγή
θα παίρνουν μέτρα για τους συκοφάντες.

Τρέμετε , Ρεπούσηδες και Σία
αρχάγγελος του έθνους θα γινώ ,
σε λίγο  , ω  αντεθνική μαφία,
θα ταξιδεύεις  ψηλά στον ουρανό.





Σύμβουλό μου παίρνω τον Ζουράρη
που ΄χει κολλητό τον Θουκυδίδη
και  μακρύ μου χέρι έχω  Κασιδιάρη,
για να τσακώνει κάθε ξεστρατισμένο γίδι.



 Ο Καργάκος είναι επί γυναικών Ζαλόγγου
αν επέσαν αυτοβούλως ή τις σπρώξαν 
και ειδήμων  του ελληνικού μας φθόγγου,
 που οι ξένοι τον μισούν και τον στριμώξαν.


Ευρωλίγουρες, στο διάολο και   άει σιχτίρ,
εδώ δε ζούνε πρόβατα , δεν  είναι καμιά στάν΄ ,
ο κάλος μες στην γκλάβα σας  μεγάλος σα μενίρ,
ελληνοφρένεια πουλά ο Χατζη- Νίκος Real... δωρεάν. 

[Gerontakos, 3/6/2013]





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Take My Life/Η ζωή μου είναι στα χέρια σου (1947): μια καλογυρισμένη αγγλική ταινία νουάρ

Ένας άντρας που κατηγορείται άδικα για τη δολοφονία μιας πρώην φίλης πρέπει να βασιστεί στη σύζυγό του για να κάνει το ντετέκτιβ και να βρει...