Τετάρτη, Απριλίου 10, 2013

Ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑΤΟΝ

Godfather (η κομμένη σκηνή με τον Βιτορίνο)

" Άκουσε, Βιτόριο: είμαι αποφασισμένος να προχωρήσω. 
Όχι στο συνεχές πριόνισμα, όχι στην υπονόμευση της εξουσίας μου . 
Όποιος από τους άλλους δύο χει άλλα σχέδια, ας τολμήσει να με 
αμφισβητήσει στα ίσια,  ας τολμήσει να με ρίξει από το θρόνο μου,
και τότε θα δούμε..."
" Κανένας  τους δεν έχει τέτοια πρόθεση, Δον Κορλεόνε, κανείς! Δεν είδες
πώς κλάσανε , μετά συγχωρήσεως, μαλλί οι  γκρινιάρηδες,
στο κεντρικό συμβούλιο , και δεν τόλμησαν να πουν λέξη
εναντίον σου; Όλο γλύψιμο και μπράβο ήτανε."

" Τους είδα τους χέστηδες. Πρέπει νατο κατάλαβαν , Βιτορίνο,
ότι εδώ δεν είναι ένας απλός οίκος ανοχής, αλλά ότι το επιτελικό 

κέντρο διοίκησης όλων των οίκων ανοχής του κράτους. Ότι όλοι,
και πιο πολύ εγώ , εργαζόμαστε για το καλό της Οικογένειας ,
πασχίζουμε για να
προάγουμε το συνολικό καλό των μελών της.
Όσο είμαι επικεφαλής
αυτής της Αγίας Οικογένειας,
δεν πρόκειται να ανεχθώ προσωπικές πολιτικές
."
" Το έχουν καταλάβει, μπος, το έχουν καταλάβει..."
" Τόσο το καλύτερο γι' αυτούς, γιατί αν δεν βάλουν μυαλό,
θα φροντίσω να τους δώσω το κεφάλι στα χέρια.
Πρέπει να βοηθήσουν να υλοποιήσουμε με πιο γρήγορους ρυθμούς
το πρόγραμμά μας, να πιάσουμε τα πλάνα που έχουμε θέσει για
την τετραετία αυτή, να απαλλαγούμε από τις ζημιογόνες επιχειρήσεις,
να πουλήσουμε τα φιλέτα της γης που είναι αναξιοποίητα,

να δώσουμε το νερό, τη γη και τον αέρα μας στους εμίρηδες,
να προωθήσουμε δικούς μας ανθρώπους σε όλους τους θεσμούς,
να χειραγωγήσουμε τη Δικαιοσύνη, να λαδώσουμε πιο
πολλούς παπαγάλους στην τηλεόραση και τις εφημερίδες."
" Και τι θα γίνει με τα οικονομικά μας, Δον; Τον τελευταίο καιρό
το ταμείο δεν πάει καλά."
"
Α, ρε Βιτόριο, τι χοντροκέφαλος που είσαι; Δεν καταλαβαίνεις ότι
ακολουθούμε αναπτυξιακή πορεία, παρά το διεθνές κλίμα ; 

Προσωρινή είναι αυτή η παρατεταμένη ύφεση. Έξι-εφτά χρονάκια
προσαρμογής και μετά...δέστε τις ζώνες και απογειωθήκαμε!"
"Να με συνπαθάς, αφεντικό, αλλά  δεν τη βλέπω αυτή την αναπτυξιακή

πολιτική . Βέβαια, μη  δίνετε σημασία στα λόγια μου, γιατί
δεν σκαμπάζω πολλά από οικονομικά. Ένα Λύκειο έχω βγάλει 
ο έρμος κι αυτό με το ζόρι. Τι να σας πω; Εγώ το ταμείο μόνο βλέπω 
κι αυτό δείχνει ότι είμαστε  μέσα."
"Τώρα είμαστε  μέσα , βρε μπουνταλούλη,

αλλά με τις στοχευμένες μεταρρυθμίσεις της Τρόικα και την επιθετική 
οικονομική μου πολιτική, σε λίγο όλα τα μέλη της Οικογένειας
θα τρώνε με χρυσά
κουτάλια."
"Αμην , Μαντόνα μου, αμήν! Απ΄το στόμα σας και στου Θεού τ΄αυτί!
" Και τώρα , Βιτορίνο, μπορείς να φύγεις. Θέλω να ηρεμήσω λιγάκι.
΄Να ξεσκάσω , να διαβάσω το αγαπημένο μου βιβλίο, τον Τρελαντώνη

της Πηνελόπης Δέλτα, να παίξω καμιά μπιρρίμπα με τη γυναίκα μου,
γιατί πολύ την  παραμελώ τώρα τελευταία."
"Καληνύχτα, αφεντικό!"
"Μπουόνα σέρα, Βιτόριο! Και μην ξεχνάς : το όπλο
το έχουμε κάτω από το μαξιλάρι. Ποτέ πάνω στο κομοδίνο!"
"Δεν το ξεχνώ, μπος! Κάνω όλες τις απαραίτητες ενέργειες
για την προστασία του ατομικού μου συμφέροντος."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...