Δευτέρα, Απριλίου 01, 2013

ΝΑ ΤΟ ΣΚΑΣΟΥΜΕ Ή ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ;


                                                    Narcis Virgiliu, "Lost in Thoughts"
 
ΡΟΥΦΙΝΟΥ

Εις τινα παρθένον φθαρείσαν υπ' αυτού.

Γείτονα παρθένον είχον Αμυμώνην Αφροδίτην,
η μου την ψυχήν έφλεγεν ουκ ολίγον.
αύτη μοι προσέπαιζε και, εί ποτε καιρός, ετόλμων.
ηρυθρία. τι πλέον; τον πόνον ησθάνετο.
ήνυσα πολλά καμών. παρακήκοα νυν ότι τίκτει.
ώστε τι ποιούμεν; φεύγομε ή μένομεν;
***
Σε μια κοπέλα που της πήρε την παρθενιά.

Είχα μια γειτονοπούλα παρθένα , Αμυμώνη την έλεγαν,
όμοια η Αφροδίτη, που μου είχε ανάψει μεγάλη φωτιά.
Όλο σκέρτσα και ναζάκια ήτανε μαζί μου κι εγώ,
κάθε φορά που εύρισκα την ευκαιρία , γινόμουν όλο και πιο τολμηρός.
Κοκκίνιζε τότε. Ύστερα; Καταλάβαινε τον πόνο μου.
Τράβηξα πολλά ώσπου να την καταφέρω.
Τώρα ακούω ότι είναι ετοιμόγεννη.
Τι κάνουμε λοιπόν; Να το σκάσουμε ή να μείνουμε;

Εκ της Παλατινής Ανθολογίας
[Μετάφραση: Gerontakos]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επιστροφή στην Άνοιξη με κακό καιρό: Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού από την ΕΜΥ για Παρασκευή και Σάββατο

      emy.gr Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού (ΕΔΕΚ) https://www.boatfishing.gr/wp-content/uploads/2018/09/ektakto-deltio-thyellodon-an...