Τετάρτη, Ιανουαρίου 09, 2013

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΩΣ ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ


ΤΖΕΝΥ ΠΡΟΣ ΚΑΡΟΛΟ*

Άγριο αρκουδάκι μου πόσο ευτυχισμένη είμαι
που είσαι ευχαριστημένος,
που το γράμμα μου σ΄έκανε χαρούμενο
που με νοσταλγείς
που μένεις σε κάμαρες με ταπετσαρίες
και ήπιες σαμπάνια στην Κολωνία
που εκεί  υπάρχουν λέσχες χεγκελιανών
που ονειρεύτηκες
και που , λίγα λόγια, είσαι ο έρωτάς μου,
το άγριο αρκουδάκι μου.

Αυτά έγραφε η Τζένυ στον Κάρολο Μαρξ,
τον αγαπούσε πολύ,
τουλάχιστον στα 1841.

Εγγραφή 23 Δεκεμβρίου 1988


Άρης Μαραγκόπουλος, "Οι ωραίες ημέρες του Βενιαμίν Σανιδόπουλου",
Κέδρος , 1998.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ

** Προτού ενωθούν οι προλετάριοι όλων των χωρών ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Spring In A Small Town/"Άνοιξη σε μια Μικρή Πόλη"(1948): αριστούργημα του Κινεζικού κινηματογράφου που "θάφτηκε" επί δεκαετίες από το κοmμουνιστικό καθεστώς

Νότια Κίνα, μετά τον πόλεμο. Η ζωή της Γουάν, μιας νέας γυναίκας που ζει με τον ασθενικό σύζυγό της στο κατεστραμμένο αρχοντικό του, αναστ...