Δευτέρα, Οκτωβρίου 15, 2012

ΜΕΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΑ

 
Μέλλον, πώς γίνεται να είσαι μέλλον;
Αφού δεν είσαι θα , ποτέ δε θα ΄σαι
πάντοτε ήσουν πριν ποτέ μετά
κι αντίδρομα, όπως πορεύομαι, έρχεσαι
κατέναντί μου κι από μέσα μου περνάς
χρόνος ανάστροφος
Πώς γίνεται να έρχεσαι από κει που εγώ πάω
και να υπάρχεις;

Πενθώ τις μέρες που έρχονται
δεν είναι μέρες , οι ψυχές τους είναι όταν με
συναντούν κι αντιπερνούν
και πίσω μου στου βίου μου τον απόηχο χάνονται.

Δε σ΄έχω και δε μ΄έχεις, μέλλον,
δεν είσαι θα ποτέ δε θα ΄σαι
το θα σου είναι το παρελθόν
πώς γίνεται να υπάρχεις μέλλον;

Φάσμα παρείσακτης νεκρότητας
μη μου χαλάς το θάνατο.

Βύρων Λεοντάρης,"Έως", Νεφέλη 2003


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...