Τρίτη, Μαΐου 01, 2012

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Η ΑΝΟΙΞΙΣ 
(Κατά το Ιταλικόν) 

Χελιδόνας ορών αντικρύ μου,
"Ήλθον πάλιν" κραυγάζω με πόνον.
Ω! τας βλέπω και κλαί΄η ψυχή μου
-η καλή μου δεν φαίνεται μόνον.

Αμβροσίαν το έαρ εκχύνει
Εις του δάσους τ΄ατίμητα κάλλη
Αηδόνων φωνή το καλλύνει
Αλλ΄εκείνη- συγχρόνως δεν ψάλλει.

Τα πτηνά περιίπτανται λάβρα
Μαγικού ωσάν κάτοικοι κόσμου
Μουρμουρίζει ματαίως η αύρα,
Όλα μαύρα παρίσταντ΄εμπρός μου.

Μυροβόλα φυτά τριγυρίζουν 
Το κρυστάλλινον νάμα της κρήνης
Όλα κύκλω μου μόσχον μυρίζουν
Τι αξίζουν -απούσης εκείνης;

Γ.Ζ.*

Περιοδικόν "Ευτέρπη" τ.5, αρ. 115, 1852




*(ΣΣ.: Τα ακρωνύμια  υπονοούν μάλλον τον ποιητή Γεώργιο Ζαλόκωστα, 1805-1858.) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...