Πέμπτη, Φεβρουαρίου 02, 2012

Ο ΚΟΚΟΡΑΣ ΤΟΜΣΕΝ ΚΑΙ Η ΚΟΤΑ ΕΛΛΑΔΑ

Ο ΚΟΚΟΡΑΣ ΤΟΜΣΕΝ 
ΚΑΙ
Η ΚΟΤΑ ΕΛΛΑΔΑ

[Όπου ο κόκορας Τόμσεν ορμάει πάνω στην κότα Ελλάδα
και της αλλάζει τον αδόξαστο. Το άσμα  βασίζεται στο 
θρυλικό τραγούδι του Τσιτσάνη "Ο κόκορας",  σε στίχους Γ. Τσάκαλου]

ΚΟΚΟΡΑΣ ΤΟΜΣΕΝ 
Είμαι κόκορας βαρβάτος
ζωηρός και κοτσονάτος
κι έχω βουτήξει  κάποια κότα
που τσιμπούσε τα καρότα.


ΚΟΤΑ ΕΛΛΑΔΑ
-Μ΄έκανες , κόκορα, κομμάτια
με τη σκέψη με τα μάτια,
απλωμένα  τα φτερά σου
κορδωμένη κι η ουρά σου.


Κουκουρίκου το κοκόρι,
κοκοκό κάνει κι η κότα,
την τραβούσε με το ζόρι
και της άλλαζε τα φώτα.


(Άλα τα τροϊκανά κοκόρια , ώπα!)

ΚΟΚΟΡΑΣ ΤΟΜΣΕΝ
Έλα κότα μου να πας
απ΄το ΔΝΤ να  φας
ξέχνα τους άλλους τους  κοκόρους
θα σου δίνω εγώ τους  σπόρους.


ΚΟΤΑ ΕΛΛΑΔΑ
- Είσαι κόκορας μουρντάρης
και ζητάς να με τουμπάρεις
σ' έβλεπα κρυφά από τότες
πώς ριχνόσουνα στις κότες.


Κουκουρίκου το κοκόρι ...


(Αμάν  κοτούλες μου, καήκατε!)


ΚΟΚΟΡΑΣ ΤΟΜΣΕΝ
Κότα μου θα με τρελάνεις,
κακαρίσματα μου κάνεις
κι όπως πάμε θα πετάξω
στο κοτέτσι να σε σφάξω.
ΚΟΤΑ ΕΛΛΑΔΑ
-Μα τι  θέλεις κόκορά μου
σφάξε με ν΄ αγιάσω , αγά μου
μου  ζητάς όλο αβγά να κάνω
και στο δρόμο να τα χάνω.


Κουκουρίκου το κοκόρι ...

 (Αμάν  κοτούλες μου, καήκατε!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: