Παρασκευή, Φεβρουαρίου 03, 2012

Η ΓΝΩΜΗ ΜΙΑΣ "ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ" ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ

"Εσείς ζητήσατε συνοδό πολυτελείας με πτυχίο στη Φιλοσοφική,
μάστερ στην πληροφορική και άριστη γνώση τεσσάρων γλωσσών;"
"Μένω κατάπληκτος για τα πλούσια προσόντα σας, γενικώς και ειδικώς!
Μπορώ όμως να σας ρωτήσω γιατί , ενώ έχετε τόσα προσόντα, επιλέξατε
το αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου;"
"Για να μην πλήττω , αγαπητέ μου! Δεν ακούσατε τη σοφή  συμβουλή
που  έδωσε ο  πρωθυπουργός της Ιταλίας,  Μόντι, στους νέους ;"
"Όχι! Τι το σοφό είπε ο Μάριο Μόντι στους νέους;"
"Τους προέτρεψε να αλλάζουν συχνά επαγγέλματα, για να μη βαριούνται
δουλεύοντας συνεχώς σε μία δουλειά!"
"Είπε τέτοια κοτσάνα ο Μόντι; Δεν το πιστεύω!.."
"Εγώ τον πιστεύω ολοσούμπιτη! Μάλιστα σκέφτομαι, όταν αποσυρθώ
από το επάγγελμα που κάνω αυτή τη στιγμή, να το ρίξω στην πολιτική.
"Στην πολιτική; Δεν το πιστεύω! Τι δουλειά έχετε εσείς με την πολιτική;"
"Γιατί δεν το πιστεύετε; Τι καλύτερο έχουν οι  πολιτικοί
από μένα; Πτυχία αυτοί, πτυχία κι εγώ, πουτάνες  αυτοί, πουτάνα  κι εγώ.
Στο μόνο που διαφέρουμε είναι ότι αυτοί το παίζουν κύριοι και υπεράνω,
ενώ εγώ δεν κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: