Τρίτη, Φεβρουαρίου 14, 2012

Ο ΤΣΑΧΠΙΝΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ

Αγαπητοί μου , σχετικώς με την κατάληψη της Νομικής
επί τετραήμερον από κάποιους αγνώστους ,
οι οποίοι 
την έκαναν  , όπως ισχυρίζονται μερικοί, ορμητήριο, 
για να κατακαύσουν την Αθήνα , έχω να δηλώσω το εξής:
 Εγώ και οι συνεργάτες μου έχουμε ήσυχη τη συνείδησή μας
ότι επράξαμε εις το ακέραιο το χρέος μας. Το ότι τα έγγραφά μας
έφθασαν εις την εισαγγελία μετά την καταστροφή,
 αυτό δε μας αφορά καθόλου, αλλά είναι αποκλειστική
 υπόθεση των Ελληνικών Ταχυδρομείων.
 Μη μας σκοτίζετε λοιπόν και όπως λέει 
ο  υπέρτατος των φιλοσόφων μας Πλάτων:
Οι εν φιλοσοφίᾳ ἱκανῶς καθηράμενοι ἄνευ τε σωμάτων ζῶσι τὸ
παράπαν εἰς τὸν ἔπειτα χρόνον, καὶ εἰς οἰκήσεις ἔτι τούτων
καλλίους ἀφικνοῦνται, ἃς οὔτε ῥᾴδιον δηλῶσαι οὔτε ὁ χρόνος
ἱκανὸς ἐν τῷ παρόντι. ἀλλὰ τούτων δὴ ἕνεκα χρὴ πᾶν ποιεῖν
ὥστε ἀρετῆς καὶ φρονήσεως ἐν τῷ βίῳ μετασχεῖν·
καλὸν γὰρ τὸ ἆθλον καὶ ἡ ἐλπὶς μεγάλη.

Αν δεν καταλάβατε τίποτα , τί φταίω εγώ ;Να φροντίσετε να μάθετε 
αρχαία ελληνικά για να διαβάζετε τον Πλάτωνα απ΄το πρωτότυπο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: «Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη να κάνουν ένα βήμα μπροστά»

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: Τι να κάνουμε anoixtoparathyro.gr 19 Απριλίου 2024 Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη ...