Σάββατο, Ιανουαρίου 07, 2012

ΑΠΟΗΧΟΙ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΑΠΟΗΧΟΙ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Πολεμησαν και έδωσαν τη ζωή τους 
για την υπεράσπιση και την απελευθέρωση της Ελλάδας.
Αγωνίστηκαν για να διατηρήσουν αλώβητο
το παραδοσιακό μας περιβάλλον.
Οι νεότερες όμως γενιές των Ελλήνων
ούτε εκτίμησαν τις θυσίες των προγόνων τους 
ούτε σεβάστηκαν το περιβάλλον, το οποίο
αντιθέτως κακοποίησαν ποικιλοτρόπως.
*********************************

Φωτογραφια του Σπύρου Μελετζή.

Στοιχεία Tαυτότητας 

Mπορείτε να γράψετε, κύριε αστυνομικέ,
ότι πατρίδα μου εμένα είναι
ο φίλος μου ο Σάκης Mανουηλίδης
που σκοτώθηκε στα βουνά της Aλβανίας
ο συμμαθητής μου Aλέξανδρος Kαΐρης
που εξετέλεσαν οι Γερμανοί ξημερώματα
στο Σκοπευτήριο
και ο Nίκος Mαθάς που
πέθανε από τις κακουχίες στην Kατοχή.

Aν αυτά δεν σας λένε τίποτα, κύριε αστυνομικέ,
τότε μπορείτε να γράψετε
ότι πατρίδα μου εμένα είναι
οι λεμονιές στον κάμπο της Σπάρτης
οι ελαιώνες της Mυτιλήνης
η Παναγιά η Oρφανή στο λαγκάδι
του Mυλοπόταμου
η Aγία Mόνη στο βουνό του Tσιρίγου.

Eγώ υπογράφω.

Νίκος
Καρύδης, "Aπό το Έως την Eίσοδο", Ίκαρος 1980.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Yasmine Hamdan - Hal (official music video) #JimJarmusch EditQ « Ω εύθραυστη καρδιά μου/ Ο χωρισμός με σκοτώνει»...

I adore you And if a day passes by without seeing you I forget you How come this time I drew you The Longing moves the nostalgia in my heart...