Δευτέρα, Νοεμβρίου 21, 2011

Ο ΚΑΚΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ


Ο κακός Χειμώνας

Κακός χειμώνας βρήκε το κορμί μου

ταράζεται από ξωτικά
κι οι μέρες δεν τ΄ αφήνουνε ν΄ αγιάσει

Λέω να αναπαυθώ εντός μου
μα πόρτες και παράθυρα τα δέρνει ο χιονιάς
σφυρίζουνε στις κάμαρες απρόσκλητοι επισκέπτες
πίνοντας τον καφέ μου διηγούνται ιστορίες
για το αίμα παλιών μου φίλων
που έγινε νερό

Κοιτάζω στον καθρέφτη αυτόν που υποδύομαι
προσποιείται την καθημερινή μου ευεξία
φοράει το πρόσωπό μου και με δείχνει
μου κλείνει το μάτι πονηρά για όσα ξέρει ότι ξέρω

απλώνω το χέρι στην ξυριστική
ενώ είμαι ξυρισμένος
δένω τον κόμπο της γραβάτας
αλλά είναι ήδη δεμένος
οπισθοχωρώ κάνοντας βήματα προς τα μπρος.

Ελθέτωσαν , αγαπητέ, αι μέλλουσαι οδύναι ! 

Gerontakos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...