Τρίτη, Οκτωβρίου 25, 2011

Ο ΕΛΛΗΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ

Ο Καραγκιόζης και ο τέως

Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος
Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Τραγούδι: Ευγένιος Σπαθάρης, Κώστας Τσίγγος, Νίκος Μαραγκόπουλος
Δίσκος: Ακούσατε ακούσατε (1992)

Εμένα φίλε με λένε Καραγκιόζη,
πάντα κερδίζω κι ας μη κρατάω κόζι.
Κι αν κάνω κουτσουγκέλες κάπου, κάπου,
το 'χω στο αίμα μου πάππου προς πάππου ] 2x


Γεια σου μάνα μου Ελλάς, είμαι κλεφτοφουκαράς,
μα δεν μοιάζω με τους άλλους, τους τρανούς και τους μεγάλους,
που 'χουνε μακρύ το χέρι και κρατάνε και μαχαίρι.
Ούτε μοιάζω με τον μάγκα π' όταν ξελινγκά τον φράνγκα
σήκωσ' όλο το κατώι να πουλάει και να τρώει


Εμένα φίλε με λένε Καραγκιόζη
δεν με τρομάζουνε μασόνοι και μαφιόζοι
Φοβάμαι μόνο κάθε πολιτσμάνο
μη με γραπώσει στην κουτσουκέλα απάνω ] 2x


Γεια σου μάνα μου Ελλάς, είμαι κλεφτοφουκαράς
μα δεν έχω νταλαβέρια με της στράτας τα ξεφτέρια,
που 'χουν υπουργούς μαζί τους και το κράτος μαγαζί τους,
μένω πάντα τελευταίος και δεν μοιάζω με τον τέως,
που του λείπαν τα χρυσά μου κι οτι θες εσύ πασά μου.




Δεν υπάρχουν σχόλια: