Σάββατο, Αυγούστου 20, 2011

ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ΠΛΑΤΩΝ

Η σοβαρόν γελάσασα καθ' Ελλάδος, ή ποτ'
εραστών εσμόν επί προθύροις Λαΐς έχουσα νέων,
τη Παφίη το κάτοπτρον΄επεί τοίη μεν οράσθαι
ουκ εθέλω , οίη δ' ην πάρος ου δύναμαι.
Πλάτων, Παλατινή Ανθολογία, VI.

Εγώ που χλεύασα υπεροπτικά την Ελλάδα, εγώ
που κάποτε στο κατώφλι μου μαζεύονταν σμάρι
οι νέοι εραστές , εγώ η Λαΐδα*
προσφέρω αυτόν τον καθρέφτη στην Παφία Αφροδίτη.
Γιατί δε θέλω να βλέπω πώς είμαι τώρα ,
μια και δεν μπορώ να δω τη μορφή μου,
όπως ήταν κάποτε .

* Λαΐς: Κορίνθια εταίρα (τέλη 5ου - αρχές 4ου π. Χ. αιώνα),
η ωραιότερη γυναίκα της εποχής της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επιστροφή στην Άνοιξη με κακό καιρό: Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού από την ΕΜΥ για Παρασκευή και Σάββατο

      emy.gr Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού (ΕΔΕΚ) https://www.boatfishing.gr/wp-content/uploads/2018/09/ektakto-deltio-thyellodon-an...