Κυριακή, Ιουνίου 26, 2011

Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

 
Η "καυτή"  βδομάδα που έρχεται

α. Τι λες να γίνει αυτήν τη βδομάδα;
β. Θα παιχτεί η τελική σκηνή του δράματος.
α. Δηλαδή;
β. Όσοι πνίγονται θα προσπαθήσουν να παρασύρουν
στο βυθό και αυτούς που είναι πάνω στη βάρκα.
α. Δε σε καταλαβαίνω...
β. Θέλω να πω , ρε παιδάκι μου, ότι όλοι αυτοί οι συφοριασμένοι , οι ακροδεξιοί ,οι κομουνιστές,
τα Σπιθικά γεροντόπουλα και οι λιλιπούτιοι πολιτικοί που αντιδρούν στο μνημόνιο, θα επιχειρήσουν να ανατρέψουν το μεσοπρόθεσμο και να μας οδηγήσουν εκτός Ευρώπης και στη δραχμή.
α. Μα  πού βλέπεις το κακό σ΄αυτήν την καταψήφιση, που οδηγεί στην ανυπόταχτη δραχμούλα μας;
β.  Δε μου λες , πόσα παίρνεις για σύνταξη;
α. Χίλια  ευρώ και κάτι. Μαζί με τα επικουρικά 
ενάμισι χιλιάρικο.
β. Ε, λοιπόν, αν καταψηφιστεί το νέο μνημόνιο,
ξέχνα αυτό το ποσό και ξεκίνα να ψάχνεις να βρεις να κάνεις κάτι για να εξασφαλίσεις τον άρτον εσού τον επιούσιον... σε μορφή αντίδωρου φυσικά.
Γι΄αυτό, λέω: καλύτερα στη βάρκα, έστω κι αν 
σου βγει το λάδι απ΄το πολύ κουπί που θα τραβήξεις, παρά να χαροπαλεύεις στ΄αφρισμένα κύματα παρέα με την Παπαρήγα, τον Τσίπρα και τους υπόλοιπους χειμερινούς  κολυμβητές.

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλε μου φιλε, καλησπερα.
Ισως απο τις λιγες φορες που θα διαφωνησω μαζι σου.
Προτιμω την κολυμβιση!!!

Sting είπε...

Δικαίωμά σου, αγαπητή μου φίλη.
Εγώ προτιμώ την ασφάλεια της βάρκας, διότι δεν έχω πολλά σωσίβια για να τη γλιτώσω κολυμπώντας.
Καλό σου βράδυ!