Σάββατο, Ιουνίου 25, 2011

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤ΄ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ

ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΛΑΠΑΘΙΩΤΗΣ

Η ζωή μου μέσα στ΄όνειρό μου

Μες στη νύχτα του μυαλού μου
περπατούν τα περασμένα΄
προχωρούν αργά, πιασμένα,
σ΄ένα γύρο στη σειρά΄
προχωρούν μαζί, πιασμένα,
χώρια κι όμως ταιριασμένα,
δίνοντάς μου δίχως λόγο 
μιαν ανέλπιδη χαρά!

Περπατούν αργά, στις μύτες
των ποδιών, και με κοιτάζουν΄
κι όλα γύρω τώρα μοιάζουν
μια μακάβρια τελετή΄
μια γιορτή του πέρα κόσμου,
που κι ο πόθος ο δικός μου,
κι η χαρά μου, κι η καρδιά μου
μοιάζουν όλο σκελετοί!

Όλα τ΄άνθη είναι στα βάζα,
και τα φώτα είν΄αναμμένα...
Κι όμως όλα μου είναι ξένα,
κι όμως όλα τ΄αγαπώ!
Όλα μου είναι τόσο ξένα,
κι όμως πόσο αγαπημένα,
κι όλα περπατάνε μ΄ένα
τόσο γνώριμο σκοπό!

Μα σε λίγο θα φωτίσει,
κι όλ΄αυτά, που ο νους μου κλείνει,
θα χαθούν σαν να ΄χουν γίνει
κάτι πλάνο που δε ζει΄
κι η ψυχή μου , κι η καρδιά μου
θα γυρίσουν από πέρα,
τυραννώντας με ολημέρα,
που δεν πέθανα μαζί!..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...