Πέμπτη, Μαΐου 05, 2011

ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ (2)


 Ο ΦΟΒΟΣ ΤΟΥ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΥ


Φόβος ότι θα χρεοκοπήσει επίσημα η χώρα μου

Φόβος ότι θα απολυθώ

Φόβος ότι θα μου πάρουν το σπίτι για χρέη

Φόβος ότι θα πεινάσουν η γυναίκα και τα παιδιά μου

Φόβος ότι θα αρρωστήσουμε και δεν θα μπορώ να πληρώσω τα νοσήλια

Φόβος ότι δε θα μπορώ να αντικρίσω στα μάτια τα παιδιά μου

Φόβος ότι θα χάσω την αυτοεκτίμησή μου

Φόβος ότι δε θα ξανακάνω σχέδια για το μέλλον

Φόβος ότι το τηλέφωνο θα χτυπάει μόνο για να μου
υπενθυμίζουν οι εισπρακτικές εταιρίες τις οφειλές μου

Φόβος ότι θα μου κόψουν τα τηλέφωνα

Φόβος ότι θα χάσω το αυτοκίνητό μου

Φόβος για τους λαθρομετανάστες

Φόβος για τους αναρχικούς

Φόβος για τους περιθωριακούς

Φόβος για τους ληστές

Φόβος ότι θα με εγκαταλείψουν όλοι

Φόβος ότι θα μου σαλέψει 

Φόβος ότι θα αυτοκτονήσω 
gerontakos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...