Πέμπτη, Απριλίου 14, 2011

Η ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

PAUL ELYARD
L'amoureuse
Η ερωτευμένη

Elle est debout sur mes
paupières
Στέκεται όρθια στα βλέφαρά μου
Et ses cheveux sont dans les miens,
Και τα μαλλιά της μπλέκονται στα δικά μου,
Elle a la forme de mes mains,
Έχει το σχήμα των χεριών μου,
Elle a la couleur de mes yeux,
Έχει το χρώμα των ματιών μου,
Elle s'engloutit dans mon ombre
Καταποντίζεται μες στη σκιά μου
Comme une pierre sur le ciel.
Όπως μια πέτρα στον ουρανό.


Elle a toujours les yeux ouverts
Έχει πάντ' ανοιχτά τα μάτια της
Et ne me laisse pas dormir.
Και δε μ' αφήνει να κοιμηθώ.
 
Ses rêves en pleine lumière
Τα όνειρά της δοσμένα στο φως
Font s'évaporer les soleils
Εξατμίζουν τους ήλιους

 Me font rire, pleurer et rire,
Με κάνουν να γελώ, να κλαίω και να γελώ
 

Parler sans avoir rien à dire.
Να μιλώ , χωρίς να έχω τίποτα να λέω.
 

-Γράφτηκε ανάμεσα στα 1913 και 1921-


Paul Eluard " Capitale de la douleur " (Η πρωτεύουσα της οδύνης)










O Paul Eluard σε πίνακα του φίλου του Salvador Dali.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...