Σάββατο, Φεβρουαρίου 05, 2011

Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

[ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ]

Σεπτή μου Υποκρισία, δέσποινά μου,
με συντριβή μου σου φιλώ το χέρι,
και σου προσφέρω τα σεβάσματά μου.
Ποια άλλη αρετή καλύτερά σου ξέρει

Να κερδίζει τσ΄ανθρώπους εδώ χάμου;

Ο κόσμος σε λατρεύει, σε γεραίρει,
κι εγώ κλίνω σ΄εσέ τα γόνατά μου
και σε γυρεύω για οδηγό μου αστέρι.

Φτιάσε μου σοβαρό το πρόσωπό μου,
δώσ΄μου ύφος πειστικό, και όψη οσία,
για να μπορώ κι εγώ σε ποίμνιό μου,

Να εξασκώ την τόση σου μαγεία.
Κι έτσι να ΄ναι και για με τον φτωχόν γέροντα
του κόσμου τα καλά και τα συμφέροντα.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΑΣΚΑΡΑΤΟΣ (1811-1901)

"Μην κοιτάς την ιδιωτική πλευρά του.
Η δημόσια είναι αυτή που μετράει..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...