Τετάρτη, Αυγούστου 25, 2010

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ!


ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ

"Γεννήθηκα στον ειδυλλιακό (τότε) Πειραιά, ανάμεσα Πασαλιμάνι
και Φρεατίδα. Το παιδικό μου πάθος να σχεδιάζω σε ό,τι λευκό
έβρισκα μπροστά μου, ακόμη και σε χαρτί, με οδήγησε αργότερα
να το κάνω επάγγελμα για να ζήσω. Έζησα. Μια ζωή στην καρέκλα
του γραφείου μ΄ένα μολύβι στο χέρι... Πάντως ήταν επιλογή μου...
Έχω δουλέψει σε όλα τα παλαιότερα περιοδικά και εφημερίδες.
Έχω φτιάξει δεκάδες χιλιάδες γελοιογραφιών, πολιτικών και
κοινωνικών. Και φτιάχνω ακόμη στη Βραδυνή.
Για τις "επιδόσεις" μου αυτές έχω τιμηθεί απ΄τη Βουλή των Ελλήνων
και τελευταία από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας με το παράσημο
του Ταξιάρχη του Τάγματος του Φοίνικα.
Νυν απολύοις τον Χροστόδουλόν σου, Δέσποτα..."

Από το Λεύκωμα " Η Γελοιογραφία στην Ευρώπη των 27",
έκδοση της Βουλής των Ελλήνων, 2009.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...