Σάββατο, Μαΐου 15, 2010

ΧΡΥΣΗ ΔΙΣΚΟΘΗΚΗ

ΧΡΥΣΗ ΔΙΣΚΟΘΗΚΗ

Angelo Branduardi
«Ballo in fa diesis minore» ___________
«Χορός σε Φα Δίεση Μινόρε»

- Sono io la morte e porto corona,
Είμαι ο Θάνατος και φορώ κορόνα.
Ιo Son di tutti voi signora e padrona ,
Είμαι ο Κύριος κι Αφέντης όλων σας,
e così sono crudele, così forte sono e dura,
τόσο απάνθρωπος, τόσο δυνατός και τόσο σκληρός,

che non mi fermeranno le tue mura.
που δε με σταματάνε τα τείχη σας.
*
Sono io la morte e porto corona,
Είμαι ο Θάνατος και φορώ κορόνα.
Ιo Son di tutti voi signora e padrona ,
Είμαι ο Κύριος κι Αφέντης όλων σας
e davanti alla mia falce il capo tu dovrai chinare
και μπροστά στο δρεπάνι μου οφείλεις να σκύψεις το κεφάλι σου
e dell 'oscura morte al passo andare.
για να περάσει του σκοτεινού θανάτου το βήμα.

*
-Sei l'ospite d'onore del ballo che per te suoniamo,
Είσαι ο τιμώμενος του χορού που για σένα τραγουδούμε,
posa la falce e danza tondo a tondo
άφησε στην άκρη το δρεπάνι και μπες στο χορό,
il giro di una danza e poi un altro ancora
κάνε ένα γύρο και μετά άλλο ένα
e tu del tempo non sei più signora.
και σε λίγο δε θα ΄σαι πια ο αφέντης μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...