Σάββατο, Μαΐου 01, 2010

ΤΟΥ ΜΑΗ

ΤΟΥ ΜΑΗ

Εμπήκε ο Μάης, εμπήκε ο Μάης, εμπήκε ο Μάης ο μήνας.
Ο Μάης με τα τριαντάφυλλα κι ο Απρίλης με τα ρόδα.
Μάη μου, Μάη δροσερέ, κι Απρίλη λουλουδάτε,
Απρίλη ροδοφόρετε, Μάη μου κανακάρη,
5 π΄όλον τον κόσμο γιόμισες μ΄άνθη και με λουλούδια
κι εμένα με περίπλεξες στης κόρης της αγκάλες.
Για μήνυσέ μου, λυγερή, για μήνυσέ μου, κόρη,
να δώσω το χαιρετισμό νόσο (=όσο) π΄ανθούν οι κάμποι,
στέφανα να μας πλέξουνε με τ΄ανθισμένο κλήμα,
10 να στρώσουνε την κλίνη μας με της μυρτιάς τα άνθη,
να πέφτουν τ΄άνθη απάνω σου, τα ρόδα στην ποδιά σου
και τρία χρυσά γαρίφαλα τριγύρω στο λαιμό σου.


Νικολάου Πολίτου, "Εκλογαί από τα τραγούδια του ελληνικού λαού"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επιστροφή στην Άνοιξη με κακό καιρό: Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού από την ΕΜΥ για Παρασκευή και Σάββατο

      emy.gr Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού (ΕΔΕΚ) https://www.boatfishing.gr/wp-content/uploads/2018/09/ektakto-deltio-thyellodon-an...