Δευτέρα, Μαρτίου 29, 2010

ΣΥ ΕΙΠΑΣ!...


ΣΥ ΕΙΠΑΣ!...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πότε ένας καλλιτέχνης είναι ανακόλουθος σε σχέση με το έργο του;
ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ: Όλοι ανακόλουθοι είμαστε. Εγώ έχω μία Τζάγκουαρ΄μου αρέσουν τα παλιά αυτοκίνητα σε αντίκες. Πήγαμε πέρυσι λοιπόν σε μία συναυλία στο River Party, όπου και έπαιζα μαζί με τον Μπουλά και τον Σταρόβα. Τελειώνουμε και φεύγουμε, εγώ με την Τζάγκουαρ, ο Σταρόβας με μια νοικιασμένη Μερσεντές και ο Μπουλάς με μία Πόρσε. Στη σειρά. Και τυχαίνει να φρακάρουμε στον κόσμο που αποχωρούσε περπατώντας. Οπότε πετάγεται ένας και μου λέει: "Μαχαιρίτσα. άλλα τραγουδάς όμως!".
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σκέψη αριστερής υφής. Είσαι αριστερός;
ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ: Αριστερός είμαι, όχι μαλάκας. Δε θα τους κάνω το χατίρι αυτά που βγάζω να τα μοιράζομαι με τον οποινδήποτε!

Απόσπασμα συνέντευξης του Λ.Μ.
στο "Ποντίκι" που κυκλοφορεί.





"Εγώ , όταν πιάσω την καλή, θα τα μοιράζομαι όλα!"
"Κι εγώ! Αλλά μόνο στον Αγώνα. Στη μάσα θα είμαι χωριστά.
Ο καθένας για την πάρτη του! Όπως είπε ο Μαχαιρίτσας,
μαλάκας είμαι να τα μοιράζομαι;"

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θυμάσαι ένα τραγούδι του Κουγιουμτζή που έλεγε πάνω κάτω
"γράφοντας τραγούδια για την εργατιά,
πήρα διαμέρισμα στην Κηφισσιά";
Μου ΄ρθε στο μυαλό διαβάζοντας τη δήλωση του ΚΚΕτζή Μαχαιρίτσα.
Οπορτουνίστικος κυνισμός.
Κατάντια...

Sting είπε...

Προσωπικά δεν με πειράζει το να θέλεις βα περνάς καλά, εφόσον βγάζεις λεφτά.
Το θέμα είναι αν το "καλά" μεταφράζεται σε "προκλητικά",
ιδίως όταν η ιδεολογία σου είναι υπέρ των αδυνάτων και των κατατρεγμένων.
Η Τζάγκουαρ είναι σύμβολο ισχύος μιας κατηγορίας ανθρώπων που συνδέονται με τον παράνομο πλουτισμό και τον προκλητικό τρόπο ζωής.

Ο Μαχαιρίτσας είναι ή σχιζοφρενής ή υποκριτής ή προκλητικός. Το πρώτο το απορρίπτω , το δεύτερο δεν το αποκλείω , το τρίτο το πιστεύω.

Επιστροφή στην Άνοιξη με κακό καιρό: Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού από την ΕΜΥ για Παρασκευή και Σάββατο

      emy.gr Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού (ΕΔΕΚ) https://www.boatfishing.gr/wp-content/uploads/2018/09/ektakto-deltio-thyellodon-an...