Τρίτη, Ιανουαρίου 26, 2010

ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΦΤΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ

John Waterhouse : " Ο Ύλας και οι νύμφες " (1896)


ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ

Επτά τριηκόντεσσιν επέρχονται λυκάβαντες,
ήδη μοι βιότου σχιζόμεναι σελίδες΄
ήδη και λευκαί με κατασπείρουσιν έθειραι,
Ξανθίππη, συνετοί άγγελοι ηλικίης.
αλλ' έτι μοι ψαλμός τε λάλος κώμοί τε μέλονται,
και πυρ απλήστω τύφετ' ενί κραδίη.
αυτήν αλλά τάχιστα κορωνίδα γράψατε , Μούσαι,
ταύτην ημετέρης, δεσπότιδες, μανίης.
Παλατινή Ανθολογία, 11.41.
***
Μια ανάσα πριν απ' τα τριάντα εφτά μου χρόνια
κι άρχισαν να σχίζονται οι σελίδες της ζωής μου.
Άφθονες είναι πι
α , Ξανθίππη,οι άσπρες τρίχες
στο κεφάλι μου, οι αγγελιαφόροι
της φρόνιμης ηλικίας.
Όμως εγώ ακόμα νοιάζομαι για τον ήχο των μουσικών οργάνων
και τα γλεντοκόπια και η φωτιά καλά κρατεί στην άπληστη καρδιά μου.
Στην τρέλα μου αυτή βάλτε ένα γρήγορο τέλος, κραταιές μου Μούσες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...