Δευτέρα, Οκτωβρίου 12, 2009

Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: "Όπως δεν σου αρέσει η κραυγαλέα έκφραση
στον έρωτα, το ίδιο συμβαίνει και με την πολιτική. Αυτή η αηδία
που νιώθεις δε βγαίνει ως θυμός στα τραγούδια σου. Στο τραγούδι
" Πατρίδα", στο νέο σου δίσκο, λες απλά "κάτι μας ρίχνουν στο νερό".

ΑΡΛΕΤΑ: " Δεν θέλω να πετάω στα μούτρα κανενός τίποτα, Δεν πιστεύω
σε αυτήν τη θυμωμένη μορφή έκφρασης. Δεν προσφέρει τίποτα. Ένας
εντυπωσιασμός είναι και ορισμένες φορές ένας εξυπνακισμός. Στην Ελλάδα,
ο έξυπνος δεν μου κάνει. Αν δεν αλλάξει η αντίληψη που έχουμε για την
εξυπνάδα , θα πάμε κατά διαόλου. Τον καταφερτζή, το λαμόγιο, τον
θεωρούμε έξυπνο. Άνοιξε και την τηλεόραση και δες ποιοι κυκλοφορούν
στα κανάλια. Δεν μπορώ να το καταπιώ. Είμαστε κάτω από την Ουγκάντα".

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: "Αυτό μας αξίζει;".

ΑΡΛΕΤΑ: Όχι είναι κρίμα, γιατί είμαστε σε μια χώρα που έχει τα πάντα.
Αν ήθελε... Μια χώρα γεμάτη ταλέντα και δυνατά μυαλά. Πού στο καλό
είναι αυτοί οι άνθρωποι; Σπίτια τους; Είχα την τύχη να γνωρίσω την Ελλάδα
αχάλαστη. Αυτός ο λαός κάποτε - ακόμη και στις δυσκολότερες περιόδους
της Ιστορίας μας - είχε έμφυτη αισθητική. Πού χάθηκε; Εδώ έχει αρχίσει να
θεωρείται υποτιμητικό να μιλάς ελληνικά.[....] Είμαστε πια ένας
λαός χωρίς αγωγή, χωρίς ευγένεια, χωρίς παιδεία και χωρίς πραγματικές
ευκαιρίες. [....]

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: "Είναι θέμα ανικανότητας ή φαντάζεσαι κάτι άλλο;".

ΑΡΛΕΤΑ:" Είναι μόνο θέμα παιδείας. Εγώ χρωστάω τα πάντα στους δασκάλους
μου. Ήμουν πολύ τυχερή σ' αυτό. Όμως δεν ήμουν τυχερή μόνο επειδή τους βρήκα
στο δρόμο μου, αλλά γιατί, όταν τους είδα, τους κατάλαβα, διέκρινα πως αυτοί
οι άνθρωποι ήταν σημαντικοί δάσκαλοι και τους ρούφηξα. Ήμουν μαθήτρια
του Πρεβελάκη, του Μόραλη, του Σαραφιανού και της Αντιγόνης Θρεψιάδη.
Αυτοί οι τέσσερις άνθρωποι καθόρισαν τη ζωή μου. Βέβαια, και οι γονείς μου.
Έμαθα πολλά , κυρίως από τον πατέρα μου, ο οποίος ήταν γιατρός, αλλά είχαμε
την "ατυχία" να είναι ιδεολόγος γιατρός, και ένας ιδεολόγος γιατρός βγάζει
λιγότερα από έναν ειδικευμένο εργάτη".

Αποσπάσματα από τη συνέντευξη της Αρλέτας στον Οδυσσέα Ιωάννου.
Περιοδικό "Κ" της Καθημερινής, Κυριακή , 11 Οκτωβρίοιυ 2009.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σονιαρ κε με κεμαν τους μπεσος... παλιο κουβανικο μπολερο,με ολιγη απο τζατζικι...

Ανώνυμος είπε...

Αν είναι νόστιμο, να το δοκιμάσουμε...
Δεν αφήνουμε τις κακαράτζες λέω εγώ.
Άμα έχεις να πεις κάτι , πες το στα ίσια.

Sting είπε...

Φίλε Ανώνυμε2, τα πάντα είναι θέμα γούστου.
Είναι προφανές ότι ο συνδυασμός που αναφέρει ο Ανώνυμος1 δεν είναι του γούστου του.
Τι να κάνουμε; Αυτή είναι η κουζίνα μας , αυτά τα εδέσματα προσφέρουμε.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...