Τρίτη, Αυγούστου 04, 2009

Η ΡΩ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΕΡΩΤΑ


-Γκιουζέλ Ρω , σε γουστάρω τσοκ και θέλω να σε παντρευτώ,
με χότζα και κουμπάρο!
-Εγώ δε σας θέλω καθόλου, χώρια που είμαι χριστιανοπούλα!
- Τζιβαέρι μου , κάνεις ένα μπιγκ μιστέικ!Η μανούλα σου ήτανε τουρκάλα
και τη λέγανε Καρά Αντά. Χρόνια την είχα στο χαρέμι,
απ' όπου την άρπαξαν κάποιοι κακοί Έλληνες.
Φως φανάρι, κοριτσάκι μου, είσαι ένα βιαίως
εξελληνισμένο τουρκόπουλο και πρέπει να επιστρέψεις
στο φυσικό σου τόπο.
- Δε σας πιστεύω! Η μαμά μου μού είπε ότι είστε ένας
σεξομανής οθωμανός, που το μόνο που ξέρει
είναι να πηδάει με το ζόρι τους άλλους.
-Ασύστολο ψέμα, γκιουζέλ Ρω. Δεν υπάρχει πιο
ευγενικός άνθρωπος από μένα. Απλώς στο σεξ
έχω μερικές ιδιαίτερες προτιμήσεις, που , σε
διαβεβαιώνω , αν τις συνηθίσεις , δε θα ξεκολλάς απ' αυτές.

Ρώτησε την κυρία δίπλα μου , για να βεβαιωθείς.
Είναι από το Κουρδιστάν και γνωρίζει καλά
τα γούστα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

  ...