Τρίτη, Αυγούστου 04, 2009

ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ

"Παρακολουθείσθε για το καλό σας!"

ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ

[Εμπνευσμένο από το γνωστό τραγούδι του Γιάννη Μηλιώκα,
από το οποίο είναι "δανεισμένες" οι στροφές 1,2 και 8]


Eίδα ένα κόσμο να γκρεμίζεται μπροστά μου
είδα να γίνεται γιαπί η γειτονιά μου
για το καλό μου

Eίδα τα δέντρα που σκαρφάλωνα κομμένα
σε φορτηγό τα όνειρά μου φορτωμένα
για το καλό μου

Είδα τους κλέφτες και τους πολιτικούς αντάμα
είδα το δολοφόνο να ρεμβάζει στο μπαλκόνι με πιζάμα
είδα τον αστυφύλακα να μένει αδιάφορος μπροστά στο χάος
είδα απ' το κόμμα να διορίζεται άνευ ΑΣΕΠ ο χαραμοφάος

Είδα ανέργους, άστεγους κι αδικημένους,
είδα να πουλάνε πρέζα στους απελπισμένους,
είδα νέα παιδιά να είναι οργισμένα
φωτιές να βάζουνε, μολότοφ να πετούν αγριεμένα

Είδα την απελπισιά σ' αγρότες, μισθωτούς, συνταξιούχους,
αρρώστους να παρακαλούν γιατρούς και αξιωματούχους,
είδα "αιρετικούς" διανοούμενους αγκαλιά με την Εξουσία,
είδα δημάρχους κι εργολάβους σε παρα φύσιν συνουσία

Είδα παπάδες, μοναχούς φιλέτα να πουλούν, αργύρια να μετρούν
είδα ληστές τσάντες από γριές και κινητά από παιδιά να βουτούν,
είδα νομάρχες ρατσιστές, φασίστες να χτυπούνε μετανάστες
είδα υπουργούς λογοκριτές, δειλούς να το παίζουν ριζοσπάστες

Eίδα τις κάμερες να με παρακολουθούν με ζήλο,
είδα το κινητό μου να ακούνε δίχως να κουνιέται φύλλο
είδα του υπολογιστή μου να ακολουθούν τα χνάρια
το DNA να μου παίρνουν απ' το αίμα τα ζαγάρια

Για το καλό μου για το καλό μου
ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου
πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου
και είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου
στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: