Δευτέρα, Αυγούστου 10, 2009

"Ο ΕΧΘΡΟΣ Μ' ΑΡΠΑΞΕ Μ' ΑΚΑΘΑΡΤΑ ΧΕΡΙΑ..."

Σοκ από την ανακάλυψη ομαδικού τάφου και η ταυτοποίηση των λειψάνων Ελληνοκυπρίων αιχμαλώτων, οι οποίοι εκτελέστηκαν εν ψυχρώ από τις τουρκικές δυνάμεις εισβολής και κατοχής στην Κύπρο.
Η επιβεβαιωμένη επίσης με τη μέθοδο του DNA δολοφονία οικογένειας Ελληνοκυπρίων στη Λάπηθο αποδεικνύει ότι κατά τη διάρκεια της τουρκικής εισβολής διεπράχθησαν, εκτός από δολοφονίες αιχμαλώτων, και μαζικές δολοφονίες αμάχων, γεγονός που συνιστά
κατάφωρη παραβίαση
του Διεθνούς και Ανθρωπιστικού Δικαίου.

Η Είδηση από τον Τύπο

Ο ΘΡΗΝΟΣ ΤΗΣ ΘΕΑΣ
[Σουμεροακκαδική ποίηση]


Ο εχθρός μ' άρπαξε μ' ακάθαρτα χέρια
τα χέρια του μ' άρπαξαν και πέθαινα από φόβο
ω η άτυχη εγώ
δε με σεβάζεται καθόλου
μου άρπαξε τα φορέματά μου κι έντυσε τη γυναίκα του μ' αυτά
μου άρπαξε τα στολίδια μου και σκέπασε την αδελφή του μ' αυτά
τώρα της αυλής του το χώμα
με κυνήγησε ως μέσα στο ιερό μου
φοβόμουν πώς φοβόμουν αλίμονο τη μέρα που μπήκα στο δρόμο
με κυνήγησε στο ναό μου
μ' έκανε να τρέμω από φόβο
εκεί στο ίδιο μου το σπίτι
και σαν περιστέρα που χτυπά τις φτερούγες της στο πατερό της
σαν κουκουβάγια που φτεροκοπά μες στη σπηλιά της
έτσι σαν πουλί με κυνήγησε από το σπίτι μου από το ναό μου
σαν πουλί με κυνήγησε από την πόλη μου
στενάζουσα θρηνούσα οδυρομένη
κι αχ μακριά πολύ μακριά 'ναι πίσω μου η πόλη μου
το σπίτι μου ο ναός μου

[ΜΗΝΑΣ ΔΗΜΑΚΗΣ, "Ανθολογία της παγκοσμίου ποιήσεως"]

Δεν υπάρχουν σχόλια: