Τετάρτη, Ιουλίου 29, 2009

ΜΕΛΑΝΙΕΣ...

ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΓΕΛΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
ΕΝΤΙΜΟΤΑΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ
ΔΙΑΤΥΠΩΣΕ ΤHΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΜΝΗΜΕΙΩΔΗ ΡΗΣΗ;

"Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος μετάδοσης του νέου ιού της γρίπης
από την θεία κοινωνία. Τα κουταλάκια που χρησιμοποιούνται
είναι ασημένια και το ασήμι σκοτώνει όλα τα μικρόβια.
Επιπροσθέτως
σύμφωνα με την πίστη μας με την θεία
κοινωνία δεν μεταδίδεται καμιά ασθένεια
".



Τι το θες το κουταλάκι
Να μου δώσεις το φαρμάκι
Τι το δίνεις λίγο-λίγο
Δώσ' το μου όλο για να φύγω

Αφού δεν μπορείς να νιώσεις
Τη δική μου τη ψυχή
πάρε θάρρος να μου δώσεις
Τη χαριστική βολή
Τι το θες το κουταλάκι
Να μου δώσεις το φαρμάκι

Τι το θες το κουταλάκι
Να μου δώσεις το φαρμάκι
Τι το δίνεις στάλα-στάλα
Κι έχω βάσανα μεγάλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

"Θάνατοι στη Χούντα": Ένα εξαιρετικό βιβλίο- Παρουσιάζεται τη Δευτέρα 22 Απριλίου στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης

  "Θάνατοι στη Χούντα": Ένα εξαιρετικό βιβλίο Παρουσιάζεται τη Δευτέρα 22 Απριλίου στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης (Μέγαρ...