Παρασκευή, Ιουνίου 12, 2009

ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ;

- Όλα ξεκίνησαν με τον Μητσοτάκη και το Σαμαρά,
που άνοιξαν τα σύνορα και έβαλαν ένα εκατομμύριο
Αλβανούς χωρίς χαρτιά στην Ελλάδα.
- Τότε χρειαζόμασταν σκλάβους για τα χωράφια
και για διάφορα μερεμέτια στα σπίτια μας.
Δε μου λες όμως τι έκανε ο Σημίτης;
Γιατί δεν έδιωξε όσους περίσσευαν;
- Γιατί είχε αναλάβει τα έργα για τους Ολυμπιακούς αγώνες
και για τις κατασκευαστικές των δρόμων. Άσε που
τους χρειάζονταν και οι εργολάβοι για τις εκατοντάδες
χιλιάδες μεζονέτες που έχτισαν με μεροκάματα της πλάκας.
Εμένα όμως δεν το χωράει ο νους μου, πώς ο Καραμανλής,
που κυβερνάει επί πέντε χρόνια τον τόπο,
δεν μπόρεσε να κάνει τίποτα και φτάσαμε σ' αυτό το μπάχαλο.
- Ο Καραμανλής, αγαπητέ μου , είναι ένας πολιτικός
που ποτέ δεν παίρνει αποφάσεις εν θερμώ.
Πρώτα μελετάει καλά το πρόβλημα, ύστερα αφήνει
να ωριμάσει η ιδέα της επίλυσής του και τελικά ...
-... τελικά , μόλις τον προσπεράσει από τα δεξιά
ο Καρατζαφέρης,
τότε αρχίζει να σπριντάρει.
Το ερώτημα όμως είναι αν ξέρει πού είναι το τέρμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Take My Life/Η ζωή μου είναι στα χέρια σου (1947): μια καλογυρισμένη αγγλική ταινία νουάρ

Ένας άντρας που κατηγορείται άδικα για τη δολοφονία μιας πρώην φίλης πρέπει να βασιστεί στη σύζυγό του για να κάνει το ντετέκτιβ και να βρει...