Πέμπτη, Ιουνίου 11, 2009

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΕ ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ Ο ΜΕΡΑΚΛΩΜΕΝΟΣ ΣΠΙΘΙΤΣΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΤΟΥ

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΕ ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ
Ο ΜΕΡΑΚΛΩΜΕΝΟΣ ΣΠΙΘΙΤΣΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΤΟΥ
(ΟΙΚΟΠΕΔΟΦΑΓΟΥΣ , ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ , ΑΙΓΟΒΟΣΚΟΥΣ, ΚΑΡΒΟΥΝΑΔΕΣ ΚΛΠ) ,
ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΝΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ Η ΤΡΟΙΖΙΝΙΑ ΚΑΙ Η ΡΙΤΣΩΝΑ.

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ

Άρχισαν τα όργανα,
σήκω , φωτιά μου, απ' τη θέση σου,
χόρεψε καρβουνο- ζεϊμπέκικο,
λύγισε τη μέση σου,
χτύπησε τα πόδια σου,
πάνω στης κάφτρας το σκοπό,
έτσι μου γουστάρεις,
έτσι σ' αγαπώ!

Άρχισαν τα όργανα,
το παλιό δασοντερβίσικο
να μη μου το χόρευες
θα 'τανε αφύσικο,
Χόρεψε λαμπάδα μου,
παλαμάκια εγώ θα σου χτυπώ,
έτσι μου γουστάρεις,
έτσι σ' αγαπώ!

Άρχισαν τα όργανα,
η φωτιά στο δάσος εργάζεται,
νά τη η πυρίπνοη,
σιέται κι τινάζεται,
φτου σου πυρομάνα μου,
ε ρε, τι μου κάνεις ,πω πω πω,
έτσι μου γουστάρεις,
έτσι σ' αγαπώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: