Πέμπτη, Ιουνίου 11, 2009

ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ


ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΜΕ ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΝ

Κινώντας από την άκρη δεξιά
φανατικοί με προσπερνούν
αυτοί που βιάζονται να παν προς την αντίθετη
πλευρά

Άλλοι με βήματα αργά
γυρίζοντας από εκεί
με πλησιάζουν σκεφτικοί ή πικραμένοι

Κι εγώ
μετατοπίζομαι ελαφρά
μέσα στο αμετακίνητο από παλιά
αριστερό μου κέντρο

***

ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΑΧΗ

Θεέ του τόπου μου
λυπήσου τον λαό σου και λαό μου

Θεέ του τόπου μου
συ που διαβάζεις την ψυχή μας
πόσοι απέμειναν ταπεινοί και δύσκολοι
πόσοι δεν έγιναν με τους πονηρούς πονηροί
και με τους φαύλους φαύλοι

Π. ΣΩΤΗΡΙΟΥ, "¨Ωσάν ποιήματα".
Εκδ. "Χειρόγραφα". Θεσσαλονίκη 1989.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...