Δευτέρα, Απριλίου 27, 2009

ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ [26]

Βουτώ, Γαμώ και Δέρνω...
ΕΙΜΑΙ ΩΡΑΙΟΣ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝ.
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ
!

αλφαβητάριο: το αναγνωστικό της Α΄Δημοτικού, όπου τα πρωτάκια μαθαίνουν την ΑΛΦΑΒΗΤΑ.
Οι πρώτες λέξεις ( μετά των σχετικών παραδειγμάτων τους) που μαθαίνουν τα Ελληνόπουλα εξ απαλών ονύχων και εκπροσωπούν τα 24 γράμματα της Αλφαβήτου, τα οποία εμπεδώνουν στο σχολείο είναι οι εξής:

Άλφα: αδιαφορώ ( " Να αδιαφορείς για ό,τι είναι δημόσιο. Να νοιάζεσαι μόνο για το συμφέρον σου!")
Βήτα: βουτώ ("Βούτηξε όσο πιο πολλά μπορείς, μόνο πρόσεξε μη σε πιάσουν!")
Γάμα: γαμώ ( " 11η Εντολή: Γάμα τους όλους, πριν σε γαμήσουν εκείνοι!")
Δέλτα: δέρνω ( " Ο δαρμένος Πακιστανός από τα πόδια σέρνεται!")
Έψιλον: ΕΛΛΑΣ ( " ΕΛΛΑΣ , Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ!")
Ζήτα: ζήλεια ( " Δε σε μισώ, αλλά απ' τη ζήλεια πάω να σκάσω!")
Ήτα: ηλίθιος ( " Όλοι είναι ηλίθιοι, εκτός από μένα.")
Θήτα: Θεός ( "Ένας είναι ο Θεός , η ομάδα που αγαπώ!")
Ιώτα: ιδιοκτησία ( " Το δικό μου δικό μου και το δικό σου δικό μου, αυτό είναι ιδιοκτησία!")
Κάπα: καναπές ("Άραξε στον καναπέ, βάλε κάβο , πάρε τη φραπεδιά σου
και απόλαυσε την ευτυχία του να είσαι Έλληνας!")
Λάμδα: λεφτά ("Θέλω λεφτά, τ' ακούς; Λεφτά, πολλά λεφτά!")
Μι:μαλάκας ( "Άντε, ρε μαλάκα!")
Νι: νεύρα ("Μη μου μιλάς τώρα! Έχω τα νεύρα μου.")
Ξι: ξένος ( " Καλός ξένος είναι ο νεκρός ξένος!")
Όμικρον: οικογένεια ( " Τα καλά και συμφέροντα μόνο στην οικογένειά μας!")
Πι: προπό ( " Κι άμα μου καθίσει;")
Ρο: ρε ( "Να είσαι ευγενικός προς τους άλλους. Να τους μιλάς πάντοτε με το ρε")
Σίγμα: σπασαρχίδης ( " Ο καλός μαθητής , που διαβάζει πολύ.")
Ταυ: Τηλεόραση ( " Κωστάκη, άμα είσαι καλό παιδί, θα δεις τηλεόραση!")
Ύψιλον: υγεία ( " Η υγεία είναι πάνω απ' όλα, μετά από τα χρήματα!")
Φι: φακελάκι ( " Ένα κλειστό στις άκρες του λευκό χαρτί με χρήματα, που το παίρνουμε ή το δίνουμε.")
Χ: Χριστός ( " Σώζει πάντοτε την ψυχή μας , γιατί αίρει τις αμαρτίες μας.")
Ψι: ψητό ( " Να είσαι ρεαλιστής: όταν συνομιλείς πρέπει να έρχεσαι αμέσως
στο ψητό και να λες Εγώ τι θα πάρω;")
Ωμέγα: ωραίος ("Είμαι ωραίος σαν Έλλην!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: