Πέμπτη, Φεβρουαρίου 05, 2009

Αλέκα Παΐζη: ΗΘΟΠΟΙΟΣ

Νιώσατε ποτέ ότι σας απορρόφησε η τέχνη σε βαθμό που να το μετανιώσετε;*

"Η ζωή με απορρόφησε, όπως όλους τους ανθρώπους. Ο δρόμος, για να το πω διαφορετικά. Μωρό ακόμα, έβλεπα ότι υπήρχε μια πόρτα, κι από κει μπαινόβγαιναν πολλοί. Έτσι μια μέρα την πέρασα κι εγώ αυτή την πόρτα, και ξέρεις πού έφτασα; Στα τείχη της πόλεως· εκεί όπου τελειώνει το Ηράκλειο… Οι γονείς μου είχαν βέβαια πεθάνει από την αγωνία τους, μ’ έψαχναν σαν τρελοί, μέχρι που βάλανε έναν ντελάλη να φωνάζει με την ντουντούκα: «Χάσαμε ένα παιδί! Χάσαμε ένα παιδί!». Όταν με βρήκαν, κρατούσα το ένα μου παπούτσι στο χέρι. Φαίνεται πως με είχε πονέσει και γι’ αυτό το είχα βγάλει. Πού πήγαινα, ποιος ξέρει… Απλώς περπατούσα. Από τότε, λοιπόν, φαινόταν πως θα περπατήσω πολύ στη ζωή μου…
Αλέκα Παΐζη
ΗΘΟΠΟΙΟΣ
(1919-2009)












*Δάνειο από το: efmag.blogspot.com (Ιούνιος 2008)

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

ΚΑΛΗΜΈΡΑ,μοιραίοι αμνήμωνες,που κάποτε προφανώςθα περίμενενανστη σειρά,προκειμένου να παραστούν σε κάποια πρεμιέρα.
Μήτε η πανάθλια ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ μπήκε στον κόπο να αφιερώσει μία ωρα στην μεγάλη ηθοποιό.
Θ μου πείς δεν ειναι ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ,ΜΈΧΡΙ ΕΚΕΊ ΦΘΆΝΕΙ Η ΠΑΙΔΕΊΑ ΤΩΝ ΗΘΥΝΟΝΤΩΝ.
Αλωστε ηταν αγωνίστρια,λές να το συγχώρησαν!!!!!!!!!!!

  Μα γίνονται καταλήψεις και στο Columbia; Γιάννης Αλμπάνης NEWS 24/7 Κοίτα να δεις τι γίνεται στην Αμε...