Τετάρτη, Δεκεμβρίου 17, 2008

ΟΙ "ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ"

Νέο χτύπημα των «Ρομπέν των φτωχών» σημειώθηκε την Τετάρτη, οι οποίοι άρπαξαν τρόφιμα από σούπερ μάρκετ στη Σταυρούπολη
Θεσσαλονίκης και τα διένειμαν σε άτομα
που ψώνιζαν σε λαϊκή αγορά
της περιοχής.

************************

Καλοί μου "Ρομπέν των φτωχών" , χαίρεσθε και αγαλλιάσθε!
Φαντάζομαι πόσο θα σας καμαρώνουν οι γονείς σας
για τις καλές πράξεις που κάνετε καθημερινά
υπέρ των αδυνάτων, αγωνιζόμενοι νυχθημερόν
ενάντια στους ληστές που πίνουνε το αίμα του λαού.
Συμφωνώ κι εγώ , παιδιά μου:
όσα δεν έχουμε εμείς είναι όλα τους κλεμμένα
και ως κλεμμένα
πρέπει να επιστρέφονται σε μας που μας ανήκουν.
Σας υποβάλλω λοιπόν τον παρακάτω κατάλογο κλεμμένων αγαθών
που επιθυμώ να απαλλοτριώσετε από τους κλέφτες υπέρ εμού
προσωπικά αλλά και των συγγενών μου, οι οποίοι σημειωτέον είναι όλοι τους
μισθοσυντήρητοι και ουδεμία σχέση με την εκμετάλλευση
των αδυνάτων έχουν:
1. Μία βίλα Πανοράματος για μένα , απ' αυτές που
μου κόβουν την ανάσα και με κάνουν να αισθάνομαι
αποτυχημένος στη ζωή , κάθε φορά
που πηγαίνω στο Lidl για ψώνια.
2. Ένα 4Χ4 για τη γυναίκα μου, ει δυνατόν Vitara
και με χάρτη πλοήγησης γερμανικής τεχνολογίας.
3. Ένα πλυντήριο και ένα στεγνωτήριο Miele
για την κόρη μου, γιατί αυτά που έχει από το γάμο της
κοντεύουν να τινάξουν τα ροδοπέταλα.
4.Ένα εξοχικάκι στη Χαλκιδική για το γιο μου,
αλλά σας παρακαλώ να έχει πραγματική θέα προς τη θάλασσα.
5.Ένα Play Station και ένα ηλεκτρικό αυτοκινητάκι
για τα εγγόνια μου, προς θεού όμως όχι από τα κινέζικα του Jabo.
6. Μία πολυθρόνα μασάζ για τη γιαγιά μας, γιατί
τώρα τελευταία παραπονιέται για ιλίγγους και δίνουμε
ένα κάρο λεφτά στους χειρομαλάκτες για το σβέρκο της ,
αφού
το Ταμείο της δεν της αναγνωρίζει τα σχετικά έξοδα
.
Με εξαιρετική τιμή και υπόληψη και αιώνια ευγνωμονών
Γεροντάκος ο αδικημένος

ΥΓ. Παιδιά μου, αν κάνετε κανένα ντου απολλοτρίωσης
σε κάποιο καλό ρολογάδικο, δε θα έλεγα όχι για κανένα Ρολεξάκι...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΑΗΔΙΑ...

    Οργή από την εμφάνιση Καραμανλή στη Βουλή (topontiki.gr)