Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 12, 2008

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ-Ute Lemper :"Youkali"

Η Ute Lemper στην πόλη μας! Φιλόμουσοι σπεύσατε!
Προδοκώ την ίδια υστερία στα εκδοτήρια των εισιτηρίων
με όσα τρελά είδα εχθές έξω από το γήπεδο του ΠΑΟΚ.
Θα μου πουν τινές: " Γεροντάκο, είσαι τρελός για δέσιμο!
Γίνονται αυτά τα πράματα στην Ελλάδα και δη στη Θεσσαλονίκη;"
Η απάντησή μου είναι απλή και διαυγέστατη,
σαν το νεράκι της Κασταλίας πηγής:
" Τέκνα μου, τι άλλο μου απέμεινε πλέον
σ' αυτόν τον κωλότοπο από το να ονειρεύομαι;
Εσείς αφήστε εμένα να ζω στην εικονική πραγματικότητά μου
και απολαύστε το θρυλικό τραγούδι του
Kurt Weill από το θείο στόμα της Ute"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...