Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 05, 2008

Ζω, αλλά δεν ξέρω για πόσο ακόμα

Bild:Heilbronn Allee Harmonie Kaiser-Wilhelm-Denkmal um 1895 84348.jpg
Heilbronn: Η περίφημη Harmonie , στα 1895.

EPIGRAMM
[Επίγραμμα σκαλισμένο στο υπέρθυρο της πόρτας
του (εκκλησιαστικού) Γυμνασίου της πόλης Heilbronn,
στα τέλη του 16ου αιώνα.]

Ich leb und weiss nicht wie lang,
Ich sterb und weiss nicht wann,
Ich fahr und weiss nicht wohin,
Mich wundert , dass ich so froelich bin.
Wenn ich bedenk den Tod und die ewige Pein,
So moecht ich nicht so froelich sein.

***
ΕΠΙΓΡΑΜΜΑ

Ζω, αλλά δεν ξέρω για πόσο ακόμα,
Θα πεθάνω , αλλά δεν ξέρω πότε,
Βαδίζω, αλλά δεν ξέρω για πού,
Απορώ που είμαι τόσο χαρούμενος.
Όταν σκέφτομαι το θάνατο και τον αιώνιο πόνο,
Δε θέλω να είμαι τόσο χαρούμενος.


Friedrich Pressel, " Heilbronn und sein Gymnasium"
από τον τόμο "Aus der Heilbronner Stadtgeschictsschreibung",
Jahrbuch Verlag Weinsberg, 1988

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΑΗΔΙΑ...

    Οργή από την εμφάνιση Καραμανλή στη Βουλή (topontiki.gr)