Σάββατο, Σεπτεμβρίου 06, 2008

Τα πάθη ενός φιλήσυχου ζώου


" Το μεσημέρι είχα πάει στον κουμπάρο μου, στη Μενεμένη.
Αφού ήπιαμε τα ουζάκια μας και μιλήσαμε
για το νέο φόρο στο άρμεγμα που μας έβαλε ο Αλογοσκούφης,
κατά το απογεματάκι είπα να επιστρέψω
στο σπίτι μου στου Βότση,
Φτάνοντας στο κέντρο , έπεσα πάνω στη συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ
και άλλαξα δρόμο,
ύστερα φράκαρα πάνω σε κάτι τύπους
του ΠΑΜΕ και χώθηκα σε έναν παραδρόμι,
όπου , για κακή μου τύχη, ήταν συγκεντρωμένοι οι ΝΑΡίτες,
το μπλοκ του Κοινωνικού Φόρουμ
και οι απολυμένοι από τις βιομηχανίες της Θεσσαλονίκης .

Στην Αγια Σοφιά μου έφραξε το δρόμο η πορεία της ΓΣΕΕ,
αναγκάστηκα λοιπόν να οπισθοχωρήσω
προς το λιμάνι.
Κάνοντας μια γιγαντιαία παράκαμψη, πλησίασα την Καμάρα,

αλλά εκεί με πήραν παραμάζωμα οι Αναρχικοί και παρά λίγο
να με μπουκάρουν στο Πανεπιστήμιο.
Τότε τα έπαιξα όλα για όλα και κατέφυγα προς τη μεριά των αστυνομικών.
Αυτό ήταν το μεγάλο μου λάθος. Για πότε βρέθηκα στη Χαλάστρα
ούτε μπόρεσα να το καταλάβω. Τώρα σκέφτομαι να πάω
κολυμπώντας ως το Μεγαράκι. Ξέρετε αν υπάρχει σε εξέλιξη
καμιά διαμαρτυρία στον κόλπο του Θερμαϊκού,
για να μην πάνε τσάμπα οι απλωτές μου;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Jan Stanislawski (1860-1907)- Polish modernist painter and founder of various innovative art groups-Πολωνός μοντερνιστής ζωγράφος και ιδρυτής διαφόρων καινοτόμων ομάδων τέχνης

Ο Jan Grzegorz Stanisławski (24 Ιουνίου 1860, Vilshana – 6 Ιανουαρίου 1907, Κρακοβία, Αυστροουγγαρία) ήταν Πολωνός μοντερνιστής ζωγράφος, ...