Τρίτη, Σεπτεμβρίου 02, 2008

Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης

Frida Kalo, "Αυτοπροσωπογραφία με πιθήκους"

***
ΜΑΝΟΛΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ

Femina Aeterna

Εγώ αγαπούσα πάντα την Ελένη
όμως αυτή δε μου 'κανε τη χάριν
δεν αγαπούσε εμένα αλλά τον Λένιν
και μου 'σκισε όλα τα βιβλία του Μπουχάριν.

Καυγάδες όλη νύχτα για το Κόμμα,
για τον Στάλιν, τον Τρότσκι ή τον Γκράμσι.
Α! δεν μπορούσε να τραβήξει πολύ ακόμα
του έρωτά μας ήταν προφανής η κάμψη.

Εγώ να θέλω σεξ- και να το κάνει
λες από υποχρέωση σαν κότα,
να βιάζεται να σηκωθεί απ' το ντιβάνι
να ξαναπιάσει το "Πρόγραμμα του Γκότα".

Δεν ήθελε παιδιά και baby lino
μάθαινε ρωσικά μετά μανίας
μου 'χε κρεμάσει και στον τοίχο το Κρεμλίνο
και έβριζε το καθεστώς της Ρουμανίας.

Παιδιά, μακριά από γυναίκα οργανωμένη,
αντί για έρωτες σας περιμένουν τάφοι,
εκεί που λες πως την κρατάς δεμένη
έρχεται και στην παίρνει ένας Καντάφι.

Μανόλης Αναγνωστάκης, Ο ποιητής Μανούσος Φάσσης,
εκδόσεις Στιγμή, Αθήνα 1996.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Αφιερωμένο εξαιρετικά στις σημερινές συντρόφισσες του ΚΚΕ,
που ουδεμίαν σχέσιν έχουσι με όσα καταμαρτυρεί για το είδος τους
ο "αναθεωρητής" ποιητής στον πασίγνωστο ποιητικό λίβελλό του.
Άντε, και καλό Φθινόπωρο!

2 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Καλώς ήρθες, μας είχατε λείψει τελευταία.
Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο

Sting είπε...

Ευχαριστώ για το χαιρετισμό σου.
Αντιχαιρετώ στελνοντάς σου τις καλύτερες ευχές για υγεία και δημιουργική μακροημέρευση.

Επιστροφή στην Άνοιξη με κακό καιρό: Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού από την ΕΜΥ για Παρασκευή και Σάββατο

      emy.gr Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού (ΕΔΕΚ) https://www.boatfishing.gr/wp-content/uploads/2018/09/ektakto-deltio-thyellodon-an...