Σάββατο, Νοεμβρίου 03, 2007

Κι απ' την πολλή αγάπη του με ...δέρνει!


Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ

Πώς μ' αγαπά ο άνδρας μου, αλήθεια!
εμπρός στον κόσμο πάντα μου γελά
μου λέει χωρατάδες, παραμύθια,
κι ούτ' ένα μου χατίρι δεν χαλά.

Εμπρός στον κόσμο πάντα με κοιτάζει,
με ζάχαρι και μέλι μου μιλεί,
εμπρός στον κόσμο πάντα μ' αγκαλιάζει
εμπρός στον κόσμο πάντα με φιλεί.

Του φαίνομαι πως είμαι Αφροδίτη,
και άμα πια γυρίσομε στο σπίτι,
αμέσως ένα ξύλο πάντα παίρνει
κι απ' την πολλή αγάπη του με...δέρνει.
Γεωργίου Σουρή, Ο κόσμος

2 σχόλια:

gademissa είπε...

Ουφφφφφφφφφ

Αυτή η υποκρισία είναι που δεν αντέχω. Γίνομαι έξω φρενών. Θέλω να ταρακουνήσω όλες αυτές τις γυναίκες, να τις κοιτάξω κατάματα και να τους ΦΩΝΑΞΩ με όλη τη δύναμη της ύπαρξής μου:

σήκω και ΦΥΓΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

σώσε τη ζωή σου και την ψυχή σου. Αυτός δεν θα αλλάξει ποτέ

Sting είπε...

Κι όμως ξέρω πολλές περιπτώσεις, που όχι μόνο δε φεύγουν αλλά δικαιολογούν ευχαρίστως την κατάντια τους.

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...